Uitnodiging: KUBB-club

woensdag 23 april 2014 Gastblogger 5 Opmerkingen

Hallo,

Ik ben een alleenstaande mama van 2 pubers en ik wil graag nieuwe mensen leren kennen. Blijkbaar zijn de 30- tot 40-jarigen veel socialer ingesteld en staat deze leeftijdsgroep meer open voor allerhande initiatieven. 40-plussers wachten eerder wat meer af.  Dit kan misschien een subjectief gevoel zijn hoor, maar ik heb het gevoel dat ik altijd in hetzelfde kringetje blijf hangen.

Ik overweeg een KUBB-clubje op te richten, eerder in mijn buurt (driehoek Wetteren-Dendermonde-Aalst), vooral gericht op 40-plussers.  Concrete plannen zijn er nog niet echt, het is maar een idee.

Heb je interesse, mail dan naar nickxke1@hotmail.com


Met dank aan onze gastblogster. Jouw bijdrage is ook welkom bij oponseentje@gmail.com

5 opmerkingen:

  1. Hey Nick,
    Nu zaterdag plannen we een buitenspel-namiddag in Gent. Niet direct in je buurt, maar misschien wel fijn om eens langs te komen. Misschien leer je daar wel mensen kennen die interesse hebben in je Kubb-club. Op vorige spelletjesnamiddagen waren in alle geval wel 40-igers ook aanwezig. Hou de blog maar in de gaten voor de laatste concrete info.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. correctie: de laatste info staat al online zie ik nu. enkel zaterdagochtend nog kijken dus of we voor binnen of buiten kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zegt me wel iets, en ik woon ook in die driehoek. Maar moet wel nog 40 worden, binnenkort... . Wat zouden dan concreet de plannen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij ook wel leuk. Woon in Zottegem én ben 42... zal deze blog zeker in de gaten houden.

    groetjes Sven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie op de hoogte wil blijven van het hierboven aangekondigde initiatief, mailt het best naar het mailadres dat in de oproep wordt vermeld. Ik ben nl. niet zeker dat de dame die de oproep heeft gelanceerd ons gaat laten weten wanneer en waar er Kubb zal worden gespeeld. Om een datum en plaats te kunnen vastleggen, is het trouwens belangrijk dat ze weet hoeveel mensen er wanneer kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen