Snelheid (deel 2)

maandag 15 februari 2016 Gastblogger 0 Opmerkingen

Ik ben er toch van overtuigd dat 2016 mijn jaar wordt. En dat omwille van mijn ongewone hobby: tarot. En volgens dat kaartspel is 2016 voor mij het jaar van de Zon. Een jaar vol genieten, warmte en succes. Niet noodzakelijk in de liefde, maar ik kijk sowieso uit naar wat het nieuwe jaar me brengt. Voor januari had ik de kaart van Snelheid: snelle actie, hoog tempo en conclusies trekken. Februari wordt de maand van de Gehangene waarin ik de dingen van een andere kant bekijk, loslaat en berust in mijn situatie. Ik laat het mij allemaal maar overkomen en zie wel waar de zee mijn schip naartoe brengt. Ik voel nu al dat ik ermee bezig ben.

Ik deed een jaarlegging per maand en weet dus al wat me te wachten staat. Ik hou jullie nog even in spanning, maar het komende jaar wil ik jullie met een maandelijkse blogpost op de hoogte houden van mijn zonnige avonturen als single aan de hand van de jaarlegging die ik deed. Ik ben even benieuwd als jullie om te zien of ze er boenk op zitten of compleet naast.

Elle Dank aan Elle. Deel jij ook je single-avonturen met onze lezers? Mail naar oponseentje@gmail.com

0 reacties: