Wie komt er naar de spelletjesnamiddag?

maandag 16 december 2013 Gastblogger 17 Opmerkingen

Dag speelse singles,

Zoals jullie hier al konden lezen, organiseren we op 22 december een spelletjesnamiddag. Om een idee te hebben van het aantal aanwezigen, willen we vragen gewoon kort hieronder een seintje te geven als we jou mogen verwachten. Graag ten laatste op vrijdag, zodat we aan de eigenaars van het café een seintje kunnen geven hoeveel plaats ze voor ons moeten vrijhouden.

Hopelijk zijn jullie massaal aanwezig.

Afspraak om 14 uur in café De loge in Gent.

Tot dan !

17 opmerkingen:

  1. Tot hoelang zouden jullie daar spelletjes spelen? K kan er niet zijn om 14h, maar ik kan misschien later nog afkomen.

    David

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee hoe lang we gaan spelen. Maar met afkomen misdoe je niet hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal ook present tekenen.

    Frederik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier allemaal vanmiddag! ik vind het jammer dat ik zelf niet kan, snif

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beetje laat ontdekt, maar ik zou ook wel willen afkomen... Hopelijk is er nog een stoel op overschot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom gerust langs, Benjamin. Het zal niet aankomen of eentje meer of minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Komen er nog zo'n spelletjesnamiddagen? Ik zie dat wel zitten, alleen lukt het vandaag niet.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan er niet bij zijn, komen er nog zo'n spelletjesnamiddagen?
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Ann,
    De aanwezigen mogen mij tegenspreken, maar ik denk wel dat we van een fijn succes mogen spreken. Veel kans dat er een vervolg komt. Hou de blog maar in de gaten zou ik zeggen...
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben net terug van de spelletjesnamiddag, want we zijn met een deel van de aanwezigen nog iets gaan eten achteraf.
    Het was heel gezellig en plezant. Als iemand het ziet zitten opnieuw zo'n spelletjesnamiddag te organiseren, zullen wij er graag de nodige ruchtbaarheid aan geven hier op de blog.

    We zijn ook nog op zoek naar iemand die het verslag wil schrijven van de namiddag. Iemand?

    BeantwoordenVerwijderen