Aanrader: bonnetjesverjaardag

donderdag 21 februari 2013 Lies 1 Opmerkingen



Voor mijn verjaardag hield ik dit jaar een 'lazy sunday'. Het concept van een lazy sunday houdt in dat iedereen lekker lui mag zijn.

De gastvrouw hoeft zich niet uit te sloven in de keuken. Ze haalt gewoon taart bij de bakker en tijdens het feest bedienen de gasten zichzelf.

De gasten mogen ook lui zijn. Ze hoeven niet te stressen omdat ze iets te eten moeten meebrengen zoals vandaag bij vele potluckfeestjes het geval is. En ze hoeven niet lichtelijk wanhopig door de stad te crossen om nog een origineel cadeautje te kopen voor de gastvrouw. Want materiële geschenken mogen niet volgens de spelregels van de lazy sunday.

Wie toch iets wil meebrengen, brengt een zelfgemaakte bon mee.

En die bonnen, daar ben ik nu al maandenlang zoet mee. Ik kreeg bonnen voor:
- etentjes
- een theatervoorstelling
- poetshulp
- een klus naar keuze
- breiwol
- appels uit eigen tuin
- een rokje

Een lazy sunday, ik zou het iedereen aanraden. 't Is ontspannen genieten op het moment zelf en daarna nog een heel jaar door nagenieten bij elk van de cadeaubonnen.

1 opmerking: