De groepsreis (deel 3)

dinsdag 21 juni 2011 Lies 11 Opmerkingen

Ik kwam aan in het hotelletje en voelde mij er meteen thuis. Het was primitief, maar erg charmant. Wat ik super vond, was dat je er op de binnenkoer kon slapen op een matras onder een citroenboom. En zo lag ik dus die nacht onder een citroenboom en onder de blote sterrenhemel. En ik voelde me opnieuw een gelukkig mens. Ik was omringd door tal van backpackers uit de meest uiteenlopende landen. Met een aantal onder hen had ik al een praatje geslaan en dat was telkens heel aangenaam.

Naast mij lag ene David, een Brit die ook alleen op vakantie was getrokken. Net als mij had hij in z'n reisgids gelezen over het charmante hotelletje waar je zo gemakkelijk aan de praat raakte met anderen. En dus had hij net als mij beslist daar naartoe te reizen.

(vervolg morgen)

11 opmerkingen:

  1. Verdorie seg, denk eens aan mijn ongeduld! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neen, David was een sympathieke-met-Hugh-Grant-trekken avonturier die (zo charmant als hij is/was) Lies zijn trui gaf toen het iets killer werd.

    En toen 's nachts de hyena's op de heuvel naar de volle maan huilde en Lies verschrikt wakker schoot, verzekerde hij haar dat het gebouw goed afgesloten was en dat ze geen schrik moest hebben.

    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @allen: nog een paar dagen en jullie kennen de ontknoping. Wel tof al die wilde hypotheses van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een PAAR dagen? Hoe lang ga je ons in spanning houden ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Anoniem (heb je ook een naam?): een paar is 2. Dus morgen weten we het ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah nee, de reactie van Lies was vandaag :-) Overmorgen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog niet eens 10 zinnen? Die berichten worden hier korter en korter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @allen: vrijdag komt de ontknoping.

    @anoniem: heerlijk toch, zo'n korte stukjes. Want zeg nu zelf, mocht ik dit verhaal in 1 keer brengen, het zou zo lang zijn dat geen kat tot het einde zou doorlezen.
    En het is toch ook veel spannender zo. Het laat ruimte voor de fantasie van de lezer (die uiteraard soms wel eens op hol slaat).

    BeantwoordenVerwijderen